اجاره بیلبورد و تابلو تبلیغاتی در شیراز
اجاره بیلبورد و تابلو تبلیغاتی در شیراز

توضیحات آگهی

رزرو بیلبورد تبلیغاتی در شیراز _ سه پارک قوری

دید این تابلو تبلیغاتی :

از خیابان باهنر شمالی و چهار راه ریشه محک در بلوار امیرکبیر، از بلوار زرهی به سمت بلوار پاسداران، پشت چراغ قرمز سه زمانه

موقعیت جغرافیایی این بیلبورد تبلیغاتی :

از نظر موقعیت جغرافیایی این بیلبورد تبلیغاتی در نقطه اتصال بخش جنوبی شهر شیراز به بخش مرکزی و شمالی شهر شیراز قرار دارد، قرارگیری این تابلو تبلیغاتی در تقاطع سه بلوار استقلال و یا پاسداران، بلوار زرهی و بلوار باهنر شمالی در نقطه ای به نام سه راه پارک قوری آن هم پشت چراغ قرمز سه زمانه راهنمایی رانندگی باعث شده است که این تابلو تبلیغاتی از بازدیدکنندگان شبانه روزی با تعداد آمار بسیار بالایی برخوردار باشد.
از آنجایی که بلوارهای زرهی و پاسداران در شهر شیراز به مراکز مهمی مانند میدان مطهری، قدوسی های شرقی و غربی، خیابان های قصرالدشت و ستارخان، بلوارهای فرهنگ شهر (شهید رجائی ) و معالی آباد ( بلوار دکتر شریعتی ) و همچنین بلوار چمران دسترسی مستقیم دارند و به این مراکز متصل می شوند می توان گفت برای اجرای کمپین های تبلیغاتی در این بلوارها از کیفیت بازخورد آماری بسیار بالایی برخوردارند. می توان گفت بخاطر محدودیت و عدم وجود تابلوهای تبلیغاتی باکیفیت با ابعاد بزرگ در این منطقه وجود این تابلو تبلیغاتی با این ابعاد برای دیده شدن طرح های تجاری و تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و نتیجه بسیار خوبی را از خود در پی خواهد داشت.
در ضمن این بیلبورد تبلیغاتی در پشت چراغ قرمز سه زمانه قرار دارد و در هر زمان حدود 70 تا 90 ثانیه ترافیک پشت چراغ ها می باشد.

 

برای رزرو و اجاره این بیبلورد تبلیغاتی در شیراز – سه راه پارک قوری و سازه های تبلیغاتی دیگر در مناطق مختلف کلانشهر شیراز لطفا با گروه تبلیغاتی بیلبورد در تماس باشید.

 

موقعیت دقیق این بیلبورد تبلیغاتی در شیراز – سه راه پارک قوری در روی نقشه مشخص شده است.

 

شرکت تبلیغاتی برترینها|مجری و مشاور تبلیغات محیطی در شیراز| وب سایت بیلبورد تبلیغاتی
شرکت تبلیغاتی برترینها

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره بیلبورد تبلیغاتی در شیراز _ پارک قوری”
برچسب‌ها: