اجاره بیلبورد و تابلو تبلیغاتی در شیراز
اجاره بیلبورد و تابلو تبلیغاتی در شیراز

توضیحات آگهی

رزرو استرابورد تبلیغاتی در شیراز – ستارخان

دید این استرابورد تبلیغاتی :

ورودی از میدان مطهری و بلوار مطهری شمالی، ورودی از خیابان قصرالدشت، ورودی از بلوار چمران، ورودی از زرگری، ورودی از دور برگردان ستارخان از خیابان عفیف آباد

موقعیت جغرافیایی محل قرارگیری این استرابورد تبلیغاتی :

از نظر موقعیت جغرافیایی این استرابورد تبلیغاتی در ورودی خیابان ستارخان از طرف مراکز مهم شیراز از جمله ورودی از میدان مطهری، خیابان قصرالدشت، زرگری، بلوار چمران و خیابان عفیف آباد و … همچنین در مسیر ورودی باغ زیبای عفیف آباد، بلوار بعثت، بلوار مصلی نژاد، و در نزدیکی قطب مراکز زیبایی و کلینیک های کاشت مو، و نیز فروشگاه های بزرگ برندهای معروف پوشاک و لوازم الکترونیکی قرار دارد.

وجود اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان فارس و اداره کل مسکن و شهرسازی استان فارس در خیابان ستارخان باعث شده است، که وجود بار ترافیکی روزانه مراجعین مختلف از طیف های گوناگون در این خیابان یک موقعیت استراتژیک و خاصی برای تبلیغات برندها نسبت به خیابان های دیگر شهر شیراز بوجود آورده است.
یکی از مزیت های دیگر وجود این تابلو تبلیغاتی در ورودی خیابان ستارخان را می توان به محدودیت و نبود سازه های تبلیغاتی گسترده در این خیابان به حساب آورد.

برای رزرو و اجاره این استرابورد تبلیغاتی در شیراز – خیابان ستارخان و سازه های تبلیغاتی دیگر در مناطق مختلف کلانشهر شیراز لطفا با گروه تبلیغاتی بیلبورد در تماس باشید.

 

موقعیت دقیق این استرابورد تبلیغاتی در شیراز – خیابان ستارخان در روی نقشه مشخص شده است.

 

شرکت تبلیغاتی برترینها|مجری و مشاور تبلیغات محیطی در شیراز| وب سایت بیلبورد تبلیغاتی
شرکت تبلیغاتی برترینها

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره استرابورد تبلیغاتی در شیراز – ستارخان”